Patarimai organizuojant asmeninę arba įmonės šventę

2017-11-02

Autorius: Organizuokim.lt   

 

          Asmeninės šventės (vestuvės, jubiliejai, krikštynos, giminės susitikimai, išleistuvės ir t.t.) arba įmonės, organizacijos renginio organizavimas dažniausiai yra smagių iššūkių reikalaujanti užduotis. Nuo tinkamos renginio vietos suradimo, tinkamo aptarnaujančio personalo pasamdymo iki organizuoto svečių atvykimo ir išvykimo suderinimo. Kiekviena detalė tampa labai svarbi siekiant geriausio rezultato.

Jei Jūs esate tas laimingasis žmogus, kuris planuojate imtis organizavimo užduoties, šis straipsnis padės Jums atsikratyti paniško blaškymosi ir sutaupys begalę Jūsų brangaus laiko.

Kristinos pobūviai 22KAS YRA ORGANIZAVIMAS? Organizavimas (gr. organon = įrankis) – užduočių, atsakomybės, priemonių paskirstymo ir suderinimo tarp organizatorių bei aptarnaujančio personalo procesas, kuris leidžia pasiekti išsikeltus renginiui tikslus.

RENGINIO KALENDORIUS. Pirmas dalykas, kurį turėtumėte padaryti, yra pasidaryti renginio kalendorių, kad būtų galima fiksuoti visą informaciją susijusią su renginių. Kas ir kada turi būti padaryta, tiekėjai ir t.t. Kalendorių pradėkite sudarinėti nuo renginio datos ir dirbkite atgaline tvarka, kad aiškiai nustatytumėte kada reikia baigti tam tikras užduotis. Atsižvelkite į kiekvienam procesui reikalingą terminą ir būtinai pridėkite papildomo laiko, nes ne visada viskas eina pagal planą.

DATA IR LAIKAS. Norint, kad organizuojamame renginyje laiku pasirodytu Jūsų kviesti svečiai ir visi būtų puikios nuotaikos - reikia gerai apgalvoti datą ir laiką. Kelios dienos ar valandos vėliau ar ankščiau perkeltas įvykis pačios renginio prasmės nesugadins, bet atsižvelgiant į svečių užimtumą jiems patogiau susiplanuoti savo laiką tikrai padės.

SVEČIŲ / DALYVIŲ SKAIČIUS. Pasiskaičiuokite kiek šventės svečių ar renginio dalyvių planuojate kviesti. Nuo atsakymo priklausys ar tai bus didelis renginys ar mažas, renginio vieta, biudžeto paskirstymas ir t.t.

NUSTATYKITE RENGINIO TIKSLĄ. Kalbant apie asmenines šventes – tikslas aiškus. Kalbant apie įmonės ar organizacijos renginį – svarbu nesusipainioti ir pasirinkto tikslo koncentruotai siekti. Tai gali būti svarbios datos išskirtinis paminėjimas, komandos formavimas, naujo produkto pristatymas, mokymai ir t.t. Ši informacija padės Jums patiems susikoncentruoti į atmosferą, kuri turėtų visus užvaldyti renginio metu. (Pvz.: per įmonės gimtadienio šventę svečiams nesitikint padaryti grandiozinį naujo produkto pristatymą.)

VIETA. Atsižvelgdami į renginio datą, svečių skaičių, renginio tikslą galite lengviau orientuotis kokią vietą pasirinkti. Ar tai bus lauke ar viduje, ar mieste ar užmiestyje, su nakvyne ar be ir t.t.

Kristinos pobūviai 24MAITINIMAS. Labai svarbu atsižvelgiant į svečius nuspręsti koks maistas, gėrimai, aptarnaujantis personalas bus. Ar tai bus tik užkandžiai ar ir karšti? Ar tai bus „Švediškas stalas“ ar penkių patiekalų vakarienė? Gėrimai ant kiekvieno stalo, ar prie baro, o gal gėrimus pilstys nuolat vaikščiojantys padavėjai?

Klausimų maisto, gėrimų ir stalo dekoravimo tema tikrai atsiras daugybė, todėl apie tai patariame pasikonsultuoti su šios srities profesionalais. O profesionalai tie, kurie šioje srityje turi patirties, nuolat tobulėja prisitaikydami prie šių dienų naujovių ir už juos kalba patenkinti gauta paslauga klientai.

Kadangi šio straipsnio tikslas pagelbėti Jums nesiblaškyti ir sutaupyti kiek įmanoma daugiau laiko organizaciniams reikalams, tai kalbant apie maistą, šventės dekoravimą rekomenduojame atkreipti dėmesį į kompaniją „Kristinos pobūviai“. Tai puikus pasirinkimas kai Jums reikia skanaus, sotaus, estetiškai patiekto maisto ar šventės dekoravimo.

„Kristinos pobūviai“ myli maistą ir gerą skonį, todėl savo klientams siūlo aukščiausios kokybės šviežių produktų patiekalus. Gamina tiek tradicinius, tiek šiuolaikiškus patiekalus pobūviams ir kitoms progoms (furšetams, vestuvėms, banketams, jubiliejams, krikštynoms, vaikų šventėms, įmonės vakarėliams, seminarams, pristatymams ir t.t.).

Plačiau apie „Kristinos pobūviai“, kainas ir rezervacijai reikalingus kontaktus rasite paspaudę čia: Kristinos pobūviai

DEKORAVIMAS. Norint sukurti puikią atmosferą, svarbi kiekviena, net ir menkiausia dekoro detalė. Kartais jos lieka pamirštos, nors kiekviena žvakė, vaza, žvakidė, servetėlė ar gėlės žiedas šventėje turi savo vaidmenį. „Kristinos pobūviai“ pasirūpins šventės akcentais, kurie sukurs gerą emociją ir šiltą atmosferą (floristikos paslaugos, saldaus stalo dekoravimas, stalo ir kėdžių dekoravimas, įvairių stilių pamergių puokštelės, fotosesijos kampelio dekoravimas, nuotakos puokštės kūrimas, staltiesių, servetėlių, kėdžių užvalkalų nuoma).

ĮRANGA. Kokios įrangos Jums reikės priklauso nuo šventės vietos ir planuojamo renginio tipo. Išsiaiškinkite ar reikia papildomai stalų, kėdžių? Ar reikalingas įgarsinimas, jei taip tai koks? Jei rodysite video ar foto medžiagą, tai pasiteiraukite apie projektorių ir kompiuterį. Visko ko Jums gali prireikti iš įrangos čia nevardinsime, tiesiog pabrėžiame, kad gerai viską apgalvokite ir užsirašykite į kalendorių ką, iš kur ir kada reikia gauti.

DOVANĖLĖS, REKLAMINĖ MEDŽIAGA. Simbolinės dovanėlės visada pamalonina svečius asmeninėse šventėse. Kalbant apie įmonės ar organizacijos renginius pagalvokite apie skrajutes, bukletus ir t.t.

VEDĖJAS, MUZIKA, ŠOU PROGRAMA. Šis punktas labai svarbus. Nuo vedėjo, muzikantų ar DJ, nuo šou pasirodymų priklausys Jūsų svečių nuotaika ir susižavėjimas renginiu. Svarbu nesumaišyti asmeninių simpatijų su tuo, kas gali patikti šventės svečiams. Užsakydami paslaugas išsiaiškinkite ar reikia papildomo įgarsinimo, kiek vietos reikia pasirodymams, ar Jūsų šventės vietoje gali būti atliekami spec efektai, ar leidžiami fejerverkai ir t.t.

PAKVIETIMAI. Yra daug įvairiausių būdų pakviesti svečius į renginį. Žinutės elektroninių paštu, registruotu laišku, išskirtiniai foto arba video kvietimai pasinaudojus socialiniais tinklais ir netgi televizija ar radijas. Pagrindinis tikslas pasiekti tikslinę auditoriją, norimus svečius. Pakvietimus išsiųskite pakankamai anksti, kad svečiai galėtų susiplanuoti datą ir nepamirškite jau artėjant renginio dienai visiems paskambinti dėl patvirtinimo.  

Čegmira autobusų nuoma 21TRANSPORTAS. Jei norite, kad Jūsų renginio svečiai nuo pat pirmos akimirkos liktu sužavėti Jūsų dėmesingumu – pagalvokite apie autobusų, mikroautobusų, limuzinų nuomos paslaugas. Dalyviai gali būti paimami kiekvienas atskirai iš namų arba iškarto visi kartu iš sutartos vietos.

Taipogi, jei Jūsų šventė susideda iš kelių dalių skirtingose vietose, tai rekomenduotina visą renginio laiką svečius išlaikyti kartu. Ir tai Jums padėtų padaryti autobusų, mikroautobusų, limuzinų nuomos paslaugos. 

Jei jau nusprendėte, kad Jums reikės autobuso ar mikroautobuso paslaugų - taupykite savo laiką ir nusimeskite kelionės organizavimo naštą užsisakydami paslaugas iš UAB „Čegmira“. Ši kompanija išsiaiškins Jūsų poreikius ir pasirūpins Jūsų svečiais pagal jūsų turimas galimybes.

„Čegmira“ suranda tinkamiausią ir optimaliausią variantą kelionei, parenka reikiamą autobusą ar mikroautobusą, suplanuoja maršrutą, privalomus sustojimus, prireikus apdraudžia keleivius nuo nelaimingų atsitikimų užsienyje. Pagrindinė veikla - mikroautobusų ir autobusų nuoma vietinio, tolimojo ir tarptautinio susisiekimo užsakomaisiais reisais. Kolektyvinių kelionių organizavimas.

„Čegmira“ nuomoja mikroautobusus ir autobusus Lietuvoje ir užsienyje įmonėms, mokykloms, organizacijoms, asociacijoms, užsienio svečiams, vestuvėms, renginiams ir visiems norintiems patogiai keliauti norimu maršrutu su draugais, šeimos nariais ar kolegomis.

Per savo veiklos metus pelniusi patikimos įmonės vardą, UAB „Čegmira“ ir toliau pagrindinį dėmesį skiria keleivių saugumui, maloniam aptarnavimui, pastoviam vairuotojų kvalifikacijos kėlimui, tinkamos transporto priemonių techninės būklės užtikrinimui, transporto priemonių atnaujinimui.

Plačiau apie „Čegmira“, kainas ir rezervacijai reikalingus kontaktus rasite paspaudę čia: Čegmira

Ir dar. Kiekvienas renginys yra individualus ir išskirtinis, todėl šiuose patarimuose nurodėme tik pagrindinius punktus. Šiais punktais neapsiribokite ir ramiai apgalvokite ko Jūsų atveju dar reikia. PVZ.: Jei organizuojate vestuves nepamirškite iš anksto užsisakyti vestuvinės suknelės, žiedų, bažnyčios ir t.t. Jei organizuojate seminarą - iš anksto reikia surasti pranešėjus ir susitarti dėl dalyvavimo ir pranešimo trukmės bei temos ir t.t. O kur dar apgyvendinimas, rėmėjai, ... . Taigi nieko nelaukite ir pradėkite organizuoti. SĖKMĖS !!!

 

 

Susiję pasiūlymai

Daugiau pasiūlymų »